Płatności

W naszym sklepie możesz skorzystać z następujących form płatności:

  • przelew tradycyjny 
  • przelew natychmiastowy 
  • sprzedaż ratalna 

 

Przelew tradycyjny

To Ty decydujesz kiedy opłacisz złożone zamówienie, ale uwaga: masz na to 3 dni robocze. Po tym czasie nieopłacone zamówienia zostają anulowane. Przelew należy wykonać na konto Sprzedającego:
Odbiorca: KAMAJA STUDIO Katarzyna Małecka 
Bank:        ING Bank Śląski 98 1050 1953 1000 0092 4793 1265
Tytułem:   Zamówienie K/numer zamówienia

 

Przelew natychmiastowy

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

 Akceptowalne-sposoby-platnosci

Sprzedaż ratalna

Korzyści dla Klienta docelowego:

  • prosta i szybka procedura
  • bez wpłaty własnej
  • bez wizyty w banku
  • wniosek online
  • wystarczy dowód osobisty i konto w banku
  • indywidualne dopasowanie wysokości raty oraz długość okresu spłaty rat.

Proces wyboru przez Klienta rat:

  1. Klient wybiera produkt i dodaje go do koszyka
  2. Jako formę płatności wybiera Raty Online. Zostanie przekierowany do wniosku w Alior Banku.
  3. Klient uzupełnia elektroniczny formularz wniosku. Przygotowuje numer dowodu osobistego, numer konta bankowego, a także informacje o dochodach oraz zatrudnieniu.
  4. Klient decyzję otrzymuje maksymalnie do 15 minut
  5. Jeżeli decyzja będzie pozytywna, Klient zostanie poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł
  6. Po pozytywnej weryfikacji Klient otrzymuje potwierdzenie realizacji transakcji. Umowa ratalna jest wysyłana na wskazany adres e-mail.

Czy można zrezygnować z płatności ratalnej?
Odstąpienie od umowy pożyczki w przypadku zwrotu produktu natychmiast po zakupie – do 14 dni od daty otrzymania towaru.

Należy odstąpić od umowy kupna w sklepie, poprzez wypełnienie formularza zwrotu, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, Klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie wpłaci wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.

Odstąpienie od umowy pożyczki a reklamacja produktu
Jeżeli reklamacja produktu ma miejsce do 14 dni od daty otrzymania towaru, należy odstąpić od umowy kupna w sklepie poprzez wypełnienie formularza, odesłanie towaru i jednoczesne zgłoszenie do banku odstąpienia od umowy pożyczki. Jeżeli zwrot towaru jest zgodny z regulaminem sklepu, Klient otrzyma kwotę pożyczki na wskazany we wniosku rachunek. Następnie wpłaci wpłacić kwotę do banku, przez co spłaci pożyczkę.

Jeżeli reklamacja ma miejsce później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, cała procedura przebiega bez zmian. Natomiast należy dokonać spłaty całkowitej kwoty pożyczki do zapłaty na dany dzień.

Odstąpienia od umowy pożyczki w trakcie spłaty
Nie ma możliwości odstąpienia od pożyczki po upływie ustawowych 14 dni. W przypadku chęci wcześniejszej spłaty pożyczki należy spłacić kwotę całkowitą do spłaty na dany dzień.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium